PANI GRAFIK

iw

Identyfikacja wizualna

Jest to zbiór charakterystycznych cech, dzięki którym firma zyskuje rozpoznawalność.
To zarówno kolory, fonty, jak i elementy graficzne, które budują tożsamość marki.

NAJPIERW BRIEF

Rozpoczęcie projektowania poprzedza zapoznanie się z branżą i celami Klienta.

Ustalamy także materiały, które wejdą w skład identyfikacji wizualnej, np. logo, papier firmowy, wizytówka, teczka, ulotka, strona internetowa czy grafiki do social mediów. 

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA?

Nasza współpraca odbywa się online - wystarczy wszystko opisać mailowo lub telefonicznie.

Po ustaleniu szczegółów, przechodzę do projektowania i przesyłam pliki do wglądu, aż do ostatecznego akceptu

JAKIE OTRZYMASZ PLIKI?

Po zatwierdzeniu projektów, wysyłam pliki w ustalonych formatach. 

Formaty:

pdf, eps, png (bez tła), jpg
+ na życzenie inne formaty

PRZYKŁADY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ