Ulotka to świetny sposób na komunikację z Klientem. Można ją dokładać do wysyłanego produktu lub rozdawać na targach. Im ciekawszy projekt ulotki, tym większe prawdopodobieństwo, że Klient zainteresuje się naszą ofertą.
Istnieje szeroki wachlarz formatów ulotek, ale najbardziej popularnymi wielkościami są A5 i A6. Dużym powodzeniem cieszą się również ulotki formatu DL, czyli takie, które mieszczą się w podłużnej kopercie.
Poniższa grafika przedstawia popularne formaty ulotek wraz z wymiarami (dla porównania obok kartka A4).
Dla krótkich treści najprostszą opcją jest ulotka w zadruku jednostronnym. Kiedy jednak mamy do przekazania dużą ilość materiału, wtedy ulotkę można poddać wielokrotnemu falcowaniu, czyli zaginaniu ulotki w tzw. “harmonijkę”.
Pamiętaj, że ulotka, aby dobrze spełniała swoją funkcję, musi być ciekawa i przejrzysta. Lepiej dać mniej informacji, niż przeładować treścią.
Sprawdź cennik ulotek.